‍ تصویب ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تصویب ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

‍ تصویب ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی و گردشگری استان یک اولویت ضروری و مهم بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته است.

وی ادامه داد: با بررسی ۱۵ پرونده سرمایه گذاری گردشگری ۱۲ طرح با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در کرمانشاه مورد تصویب قرار گرفت که احداث بازارچه دائمی صنایع دستی قصرشیرین و ساخت هتل آپارتمان پاوه از جمله‌ی آن‌ها بوده است.
 
وی  با اشاره به این که کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های گردشگری است بیان کرد: اجرای این طرح‌ها در کم‌ترین زمان ممکن مهم‌ترین اولویت ما است و به عنوان یکی از محوری‌ترین هدف این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.
 
قادری افزود: اهمیت به مسئله رشد و شکوفایی استان در حوزه گردشگری جزو اولویت دارترین پروژه‌های استان محسوب می‌شود.
 
انتهای  پیام/ز

 

کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار